wtorek, 3 lipca 2012

Kieliszek na wino i flakon na kwiaty - z tego też będzie ogień :)

Trochę dziwne i mało znane sposoby na uzyskanie żaru, i kolejne przedmioty z domowego wyposażenia które mogą nam posłużyć do uzyskania ognia w razie potrzeby.

Zasada taka sama jak w innych metodach wykorzystujących soczewkę, kieliszek z wodą i flakon na kwiaty, przy odpowiednim ustawieniu skupia promienie słoneczne, podobnie jak butelka PET.
Ostatnią próbę z kieliszkiem zrobiłem ''na leniucha'', postawiłem kieliszek na brzegu kamienia, w miejscu gdzie skupione promienie słoneczne parzyły mnie w palec podłożyłem kawałek błyskoporka, żar w zasadzie zrobił się sam.

Więcej nie ma co opisywać, uzyskanie żaru tą metodą jest zbyt proste ja dla mnie, żadnej satysfakcji, dlatego więcej do tego nie wrócę.

Myślę, że wiele osób będzie chciało wypróbować te niekonwencjonalne sposoby uzyskania żaru jako coś nowego, życzę miłej zabawy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz